Najčastejšie otázky
Otázka
Ako mám postupovat v prípade reklamácie?
Odpoveď
Potrebné informácie, ako postupovat v prípade reklamácie tovaru nájdete tu: https://www.iplody.cz/reklamacni-rad
Otázka
Keď si vyberiem ako formu dopravy "Osobný odber", ako budem vedieť, že mám už objednávku pripravenú na vyzdvihnutie?
Odpoveď
Vo chvíli, keď je Vaša objednávky pripravená, zasielame automaticky SMS a e-mail s informáciou o tom, že je objednávka pripravená na vyzdvihnutie.
Otázka
Akým spôbosom obdržím informáciu o tom, že už bola moja objednávka expedovaná?
Odpoveď
Keď si dopravca vyzdvihne Váš balíček, obdržíte e-mailom informáciu, že zásielka bola odoslaná. Informačný e-mail obsahuje aj tracking kód, pod ktorým zistíte, v akom stave sa Váš balík nachádza.
Otázka
Som registrovaný zákazník a zbieram "iPlodíky" (body). Kedy sa mi načítajú na účet?
Odpoveď
iPlodíky Vám budú pripočítané až vtedy, keď objednávku naozaj obdržíte, príp. si ju vyzdvihnete na pobočke. Vernostné body by mali byť načítané max. do 24 hodín po obdržaní zásielky.
Otázka
Aké druhy vernostných programov máte v e-shope?
Odpoveď
V e-shope sú dva druhy vernostných programov. Prvý program je zameraný na obrat zákazníka - pre MO pri celkovom obrate nad .... eur získava zákazník 5% zľavu na všetky ďalšie objednávky / pre VO pri celkovom obrate nad .... eur získava zákazník 3% zľavu na všetky ďalšie objednávky. Druhý program je zameraný na zbieranie bodov. Pri produktoch vidíte, koľko bodov môžete získať za nákup, celkový počet bodov za nákup nájdete v košíku. Tieto body je možné vymeniť za zľavové kupóny tu: https://www.iplody.cz/iplodiky-vernostni-program . Aby ste sa mohli zapojiť do vernostného programu, musíte sa v e-shope zaregistrovať.
Otázka
Od akej sumy je doprava zadarmo? Je doprava zadarmo nejako obmedzená?
Odpoveď
Dopravu zadarmo získate pri objedávke v sume od ..... eur. Doprava zadarmo je však len pri objednávke do 50 kg. Dobierka sa na dopravu zadarmo nevzťahuje, pretože ide o formu platby a nie dopravy.
Otázka
Ako je možné objednávku uhradiť?
Odpoveď
Objednávku môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi. Najrýchlejším spôsobom je platba kartou (zadarmo) alebo online bankovým prevodom (zadarmo). Ak si vyberiete túto možnosť, je objednávke priradená priorita a expeduje sa zvyčajne do 24 hodín. Ďalším spôsobom úhrady objednávky je klasický bankový prevod (zadarmo). Po vytvorení objednávky obdržíte číslo bankového účtu (kam peniaze poslať), variabilný symbol a čiastku. Po pripísaní sumy na náš účet Vás budeme informovať o ich obdržaní a objednávka sa posunie na vybavenie. Poslednou možnosťou je platba na dobierku (poplatok). Balíček jednoducho zaplatíte kuriérovi, ktorý Vám zásielku prinesie. Dobierkou však nie je možné platiť pri možnosti ČP - Balíkovna, vzhľadom na veľký počet vrátených zásielok (nevyzdvihnuté).